مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-27فرهنگي

پشت پرده ترویج مصرف سیگار توسط بازیگران مطرح


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن قائمی نسب، قائم مقام ساترا در پاسخ به این سؤال که چگونه بر فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی پیرامون مصرف دخانیات و سیگار نظارت می شود، - قائم مقام ساترا گفت: استفاده بیش از حد سیگار توسط هنرمندان و نمایش آن ها در تابلو های تبلیغاتی منجر به خوشحالی شرکت های مرتبط با دخانیات می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن قائمی نسب، قائم مقام ساترا در پاسخ به این سؤال که چگونه بر فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی پیرامون مصرف دخانیات و سیگار نظارت می شود، به باشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته بخشی از محتوای شبکه نمایش خانگی نمایش استعمال بیش از حد دخانیات بود.

قائمی نسب ادامه داد: نه این که الان استعمال دخانیات وجود ندارد؛ ولی همکاران ما در معاونت پایش و نظارت ساترا به شدت مراقب هستند و دستور اصلاح موارد ممنوع را می دهند.

نمایش استعمال دخانیات و سیگار در آثار نمایشی محدودیت دارد و طبق قانون این محدودیت ها اعمال می شود.

همکاران ساترا به صورت هفتگی اصلاحات موردنظر را اعمال می کنند.

قائم مقام ساترا با بیان این که در موارد نادر که شخصیت داستان منفی است و احتمال الگوپذیری از سوی جوانان و ترغیب به استعمال سیگار نباشد و در واقع استعمال دخانیات توسط شخصیت منفی داستان باشد، احتمال اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ترویج مصرف سیگار توسط بازیگران مطرح

پشت پرده ترویج مصرف سیگار توسط بازیگران مطرح