مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-29سياسي

حل مشکل حاشیه نشینی شهر برازجان نیازمند تدابیر ضرب الاجلی است


حل مشکلات حاشیه نشینی برازجان نیازمند اتخاذ تدابیر ضرب الاجلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت : حاشیه نشینی تصویری واقعی از یک معضل فرهنگی اجتماعی است.

شهرستان دشتستان به دلایل مختلفی از جمله جاذبه های کارگری و کشاورزی به یک شهر مهاجرپذیر تبدیل شده است که حجم قابل توجهی از سکونت های این شهر به حاشیه نشینی مبدل شده است، لذا از جمله مسائل و معضلات جدی شهر برازجان مساله تصرف و تغییر کاربری زمین های کشاورزی و حاشیه نشینی است.

امام جمعه دشتستان افزود : اگر جلو این مسائل گرفته نشود در آینده به یک معضل جدی و بحرانی منجر خواهد شد، باید برای حل این مسائل و جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی با اولویت در دستور کار مدیران شهر باشد.

مصلح ابراز داشت : حل مشکلات سکونت گاه های اطراف شهر نیازمند اتخاذ تدابیر ضرب العجلی است و بی تکلیفی و رهاشدن آنها زیبنده شهر و مردم انقلابی ما نیست، اکنون بیش از 20 سال است که این معضلات همچنان بر زمین مانده و ادامه دارد.

امام جمعه دستستان اظهار داشت : نظام خدمات ارزشمندی به همه مردم به ویژه افراد مستضعف ارائه کرده اما بروز چنین مشکلاتی بعضاً خدمات خوب نظام را مخدوش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل حاشیه نشینی شهر برازجان نیازمند تدابیر ضرب الاجلی است

حل مشکل حاشیه نشینی شهر برازجان نیازمند تدابیر ضرب الاجلی است