مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-30حوادث

بازداشت 173 خلافکار در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 173 نفر از مرتکبان جرائم مختلف در اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبرداد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 173 نفر از مرتکبان جرائم مختلف در اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه در محدوده شهرری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سومین مرحله از طرح مقابله و مبارزه با مالخران و سارقان و همچنین مالخران اموال مسروقه از ابتدای سال جاری تا کنون در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری به مرحله اجرا درآمد ه در جریان آن 173 نفر از مرتکبان جرائم مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

از این تعداد 61 نفر سارق و 21 نفر مالخر بودند و مابقی نیز مرتکب جرائم دیگر شده بودند.

وی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح سرد در این طرح کشف و ضبط شد، گفت: اگر مالخران نباشند سرقت ها نیز کاهش می یابد زیرا که امکان فروش مال مسروقه کم شده و سارق به راحتی نمی تواند اموال مسروقه را به فروش برساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح برخی از پرونده های کشف شده در این طرح پرداخت و گفت: در اجرای این طرح تیم سارقان طلاجات بانوان شناسایی شد، اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 173 خلافکار در جنوب تهران

بازداشت 173 خلافکار در جنوب تهران