مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-18سياسي

مدیرکل جدید کمیته امداد استان ایلام معرفی شد


اشتغال ،مسکن و حوزه درمان و فرهنگ اولویت های مهم کمیته امداد در خدمت رسانی هستند.

- ایسنا/ایلام قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: اشتغال ،مسکن و حوزه درمان و فرهنگ اولویت های مهم کمیته امداد در خدمت رسانی هستند.

جعفر صباغیان در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد ایلام، اظهار کرد: در نظام اسلامی هر کس در هر جایگاهی که به نیازمندان ارائه می د هند عبادت است و خدمت به خلق خدا از بارزترین مظاهر عبادت است.

وی گفت: خدمت به نیازمندان در همه روایات اسلامی همواره تأکید شده است و در نظام اسلامی ایران نیز خدمت به قشر نیازمند در اولویت قرار گرفته است و فلسفه تأسیس کمیته امداد در بدو انقلاب نیز خدمت بی منت به قشر نیازمند است.

قائم مقام کمیته امداد کشور تصریح کرد: امداد در طول دوران خدمت خود تلاش کرد که خدمات کیفی و کمی به نیازمندان را گسترش دهد و در حال حاضر 130 خدمت را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده که مهم ترین آنها در زمینه های اشتغال،مسکن،خدمات فرهنگی و درمانی است.

صباغیان ادامه داد: موفقیت هایی که امداد در خدمت رسانی به نیازمندان داشته مدیون همکاری دستگاه های دیگر است و دولت سیزدهم خوشبختانه در عرصه های گوناگون همراه کمیته امداد بوده و کمک های بسیار خوبی به امداد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید کمیته امداد استان ایلام معرفی شد

مدیرکل جدید کمیته امداد استان ایلام معرفی شد