مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-02ورزشي

به نظر می رسد مدیران کلان شهری دغدغه سالمندان را ندارند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه به نظر می رسد مدیران کلان شهری دغدغه سالمندان را ندارند، گفت: قرار بود برای توانمندسازی بازنشستگان فضایی در شهر ایجاد شود اما متأسفانه برخی از این کار جلوگیری کردند.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه به نظر می رسد مدیران کلان شهری دغدغه سالمندان را ندارند، گفت: قرار بود برای توانمندسازی بازنشستگان فضایی در شهر ایجاد شود اما متأسفانه برخی از این کار جلوگیری کردند.

علی اکبر نظری در نشست ایسنا پیرامون بررسی وضعیت مناسب سازی محیط شهری برای سالمندان اظهار کرد: براساس قانون جامع معلولان، تمامی ادارات، دستگاه ها، مؤسسات و نهادهای عمومی موظفند برای دسترسی معلولان، ساختمان ها و اماکن عمومی، ورزشی و معابر را در چهارچوب بودجه های مصوب سالانه خود بیاورند و شهرداری ها مکلفند از احداث ساختمان هایی که این موضوع را رعایت نمی کنند، جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلفند این قانون را اجرایی کنند، مطرح کرد: در دوره های قبل شورا، قرار بود برای توانمندسازی بازنشستگان فضایی در شهر ایجاد شود اما متأسفانه برخی از این کار جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نظر می رسد مدیران کلان شهری دغدغه سالمندان را ندارند

به نظر می رسد مدیران کلان شهری دغدغه سالمندان را ندارند