مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 23:202023-09-26فرهنگي

نشست مسئولان جشنواره فیلم های کودکان با هنرمندان اصفهان


سیاست ما که گام به گام برای آن قدم برمی داریم این است که جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به اصفهان تعلق پیدا کند.

اولین گام این است که امسال المپیاد فیلم سازی به اصفهان تعلق یافت و همه فرایند تولید فیلم های المپیاد فیلم سازی در سطح کشور .

- ایسنا/اصفهان "سیاست ما که گام به گام برای آن قدم برمی داریم این است که جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به اصفهان تعلق پیدا کند.

اولین گام این است که امسال المپیاد فیلم سازی به اصفهان تعلق یافت و همه فرایند تولید فیلم های المپیاد فیلم سازی در سطح کشور از جمله داوری و منتورهای آن به عهده اصفهان است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بخشی از جملاتی بود که در نشست صمیمانه سه شنبه (4 مهرماه) با حضور هنرمندان سینماگر اصفهان، همراه با دبیر اجرایی سی وپنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی شهردار اصفهان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در باشگاه شماره 2 شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست میثم بکتاشیان، دبیر اجرایی سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: از زمانی که به عنوان دبیر اجرایی، مسئولیت این دوره از جشنواره را به عهده دارم به واقع فشار مضاعف کاری روی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مسئولان جشنواره فیلم های کودکان با هنرمندان اصفهان

نشست مسئولان جشنواره فیلم های کودکان با هنرمندان اصفهان