مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-10سياسي

رفع خستگی روحی و توجه به جنبه های معنویت هدف عمده مردم از گردشگری


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به برگزاری کنفرانس گردشگری معنوی، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ اولین دانشگاه کشور است که اقدام به راه اندازی دانشکده گردشگری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدحسین ایمانی خوشخو امروز در نشست تخصصی گردشگری معنوی با رویکرد سلامت معنوی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به گردشگری معنوی، افزود: چهارمین کنفرانس گردشگری معنوی را در دستور کار داریم و برای این منظور 3 پیش نشست تخصصی را برگزار کردیم و امروز چهارمین پیش نشست این کنفرانس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این هفته در هفته سلامت روان قرار داریم، اظهار کرد: معمولا سفرها به منظور رفع خستگی روحی است و در خستگی روحی جنبه های معنویت نیز وجود دارد.

ایمانی خوشخو با تاکید بر توجه دین اسلام به سلامت روحی، یادآور شد: دانشگاه علم و فرهنگ اولین دانشگاه در کشور است که اقدام به ایجاد دانشکده گردشگری کرده است.

چهارمین کنفرانس گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ تا آذر ماه جاری برگزار می شود.

محورهای این کنفرانس به این شرح است: گردشگری و معنویت-سلامت خانواده؛ گردشگری و معنویت-سلامت معنوی جوانان؛ گردشگری و معنویت-سلامت معنوی جامعه؛ رویکرد روانشناختی به گردشگری و معنویت با محوریت سلامت معنوی؛ نقش رویکرد دینی به گردشگری در سلامت معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خستگی روحی و توجه به جنبه های معنویت هدف عمده مردم از گردشگری

رفع خستگی روحی و توجه به جنبه های معنویت هدف عمده مردم از گردشگری