مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-10سياسي

عملیات «اچ 3» پیچیده ترین و شگفت انگیزترین عملیات هوایی دنیا بود


فرمانده خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایگاه شهید نوژه مرکز تمام عملیات ها علیه عراق بود و مردم همدان باید به وجود این پایگاه هوایی افتخار کنند.

- عملیات اچ 3 پیچیده ترین و شگفت انگیزترین عملیات هوایی دنیا بود ایسنا/همدان فرمانده خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پایگاه شهید نوژه مرکز تمام عملیات ها علیه عراق بود و مردم همدان باید به وجود این پایگاه هوایی افتخار کنند.

امیر فرج الله برات پور شامگاه دوشنبه 17 مهرماه در دومین شب از دومین کنگره 8000 شهید استان همدان با گرامیداشت یاد 20 شهید سایت سوباشی، 40 خلبان شهید پایگاه شکاری شهید نوژه و شهیدان تیپ 316 پدافند هوایی غرب کشور و فداکاری رزمندگان ارتش در عملیات های اچ 3، کمان و نصر، با بیان اینکه طبق اذعان غربی ها عملیات اچ 3 پیچیده ترین و شگفت انگیزترین عملیات هوایی دنیا بود که امکان انجام موفقیت آن وجود نداشت اما فرزندان وطن توانستند آن را با موفقیت انجام دهند، افزود: از یک سال قبل جنگ اطلاع داشتیم عراق قصد حمله به کشور را دارد بنابراین آمادگی دفاع از کشور را داشتیم.

بعد از بمباران که توسط دشمن در کشور انجام شد پاسخ دشمن را بعد از دو ساعت دادیم.

این فرمانده خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام عملیات اچ 3 افزود: صدام برای در امان ماندن از حملات نیروی هوایی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «اچ 3» پیچیده ترین و شگفت انگیزترین عملیات هوایی دنیا بود

عملیات «اچ 3» پیچیده ترین و شگفت انگیزترین عملیات هوایی دنیا بود