مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-27پزشكي

عملکرد طب ما در دوران جنگ بر مبنای مقالات علمی بود


معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان این که مقالات متعددی در ارتباط با طب رزم به رشته تحریر درآمده اند، گفت: در روزهایی که شیرازه ارتش از بین رفته بود و نیروی مردمی و سپاه به معانی واقعی شکل نگرفته بود، - معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با بیان این که مقالات متعددی در ارتباط با طب رزم به رشته تحریر درآمده اند، گفت: در روزهایی که شیرازه ارتش از بین رفته بود و نیروی مردمی و سپاه به معانی واقعی شکل نگرفته بود، توانستیم در زمینه طب رزم بر مبنای مقالات علمی عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن عراقی زاده در اولین همایش جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس که صبح امروز، چهارشنبه 5 مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با احساس نیاز پاسخ به پرسش آیا عملکرد ما در دوران جنگ بر مبنای اصول آکادمیک قابل دفاع است یا بر اساس تکلیف انجام شده است؟ برگزار می شود.

وی ادامه داد: دفاع از مرز و بوم و انقلاب اسلامی جزء تکالیف ما به حساب می آید، تصریح کرد: بررسی عملکرد و شواهد موجود بیانگر این است که اقدامات ما در حوزه طب رزم اصولی بوده است.

معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: مقام معظم رهبری در یکی ازسخنرانی های خود به این موضوع اشاره کردند که بهداری رزم نسبت به بهداری شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد طب ما در دوران جنگ بر مبنای مقالات علمی بود

عملکرد طب ما در دوران جنگ بر مبنای مقالات علمی بود