مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-16سياسي

فعالیت 1700 خادم افتخاری در بابل


مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه هزار و 700 خادم افتخاری در کانون رضوی بابل داریم، گفت: 300 یاور رضوی در این شهرستان با ما همکاری می کنند.

- ایسنا/مازندران مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه هزار و 700 خادم افتخاری در کانون رضوی بابل داریم، گفت: 300 یاور رضوی در این شهرستان با ما همکاری می کنند.

محمودجعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه کشور ما کشور امام رضا و همه مسئولان و مدیران در معنی خادم امام رضا(ع) هستند، اظهار کرد: دوهزار خادم و یاوررضوی در 35 کانون محلی و 20 کانون تخصصی خانه رضوی در شهرستان به گسترش فرهنگ زیارت، ارائه خدمات اجتماعی رایگان و بی منت به نیت امام رضا (ع) در ابعاد مختلف فرهنگی، معنوی، محرومیت زدایی با مساعدت خیران مشغولند.

وی افزود: هدف کانون های رضوی در کشور نیل به مودت اهل بیت پیامبر(ع) و فرهنگ زیارت است که در این راستا با خدمات بی منت به مردم در عرصه های مختلف اعتماد سازی ایجاد می شود.

جعفرزاده یادآور شد: شرط خادم یاری بعد از آزمون و گزینش 6 ساعت کار رایگان در هفته به نیت امام رضا (ع) است که یک تا سه روز در هر ماه به شیفت حرم مفتخر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1700 خادم افتخاری در بابل

فعالیت 1700 خادم افتخاری در بابل