مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-16اجتماعي

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان گفت: سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه باستان شناسی منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان در پی بازدید خبرنگاران از محوطه و بخش های مختلف حرم امامزاده عبدالله(ع) گرگان سنگ نوشته ای رها شده در محوطه رویت شد که انتقاد خبرنگاران را در پی داشت.

به گفته رییس اوقاف ناحیه یک گرگان قدمت این سنگ نوشته به 500 سال قبل می رسد که البته نیاز به بررسی بیشتر دارد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان در پی اظهارات رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان مبنی بر عدم توجه به سنگ نوشتهspan> هایan> تاریخی در محوطه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان تا کنون از وجود این سنگ نوشتهspan> ها بی اطلاع بوده و وظیفه دستگاه های دولتی، خصوصی و عام مردم جامعه است که در صورت رویت و یا برخورد با این آثار تاریخی موضوع را به کارشناسان این اداره گزارش نمایند که متأسفانه تاکنون گزارشی از سوی آن نهاد به اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان ارسال نشده است.

رضا غیاثی زاده افزود: به دستور مدیرکل محترم مبنی بر پیگیری موضوع امروز به اتفاق معاون میراث فرهنگی این اداره کل، از این اثر در محوطه امامزاده عبدالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه

انتقال سنگ نوشته محوطه امامزاده عبدالله(ع) گرگان به موزه