مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-05اجتماعي

ثبت نام حضوری از 134 مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد


با حضور رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ثبت نام حضوری از 134 مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1402 آغاز شد.

- ایسنا/بوشهر با حضور رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ثبت نام حضوری از 134 مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1402 آغاز شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح امروز 13 مهر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب در پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن تبریک به پذیرفته شدگان این دوره مهارت آموزی اظهار کرد: به طور کلی ثبت نام مهارت آموزان در این دوره شامل مرحله غیر حضوری و مرحله حضوری می شود که در مرحله غیرحضوری آنها مدارک لازم را در سامانه معرفی شده در اطلاعیه سازمان مرکزی دانشگاه بارگزاری کرده و در مرحله حضوری نیز مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطبیق داده می شود.

رضا درویشی گفت: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند و مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری آنها با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطیبق کند.

وی افزود: این دوره شامل مهارت آموزان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1401، جاماندگان مشمولین قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، فرزندان شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حضوری از 134 مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد

ثبت نام حضوری از 134 مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد