مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-12بين الملل

سمرقند میزبان نشست سازمان ملل برای مبارزه با بیابان زایی


بیست و یکمین نشست سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی (CRIC 21) روزهای 13 و 17 نوامبر سال 2023 میلادی در سالن کنگره «جاده ابریشم» در شهر «سمرقند» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بیست و یکمین نشست سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی (CRIC 21) روزهای 13 و 17 نوامبر سال 2023 میلادی در سالن کنگره جاده ابریشم در شهر سمرقند برگزار می شود.

در چارچوب این نشست رایزنی های کشورهای شرکت کننده در اجرای کنوانسیون برای آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و دریای کاراییب، شمال مدیترانه و اروپای مرکزی و شرقی صورت می گیرد.

در چارچوب این نشست شرکت کنندگان اجرای کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی (UNCCD) را در راستای اهداف برنامه استراتژیک چارچوبی  UNCCD برای سال های 2018 و 2030 میلادی و روند اجرای آن را با هدف ارائه توصیه های هدفمند بررسی خواهند کرد.

همچنین گزارشاتی در مورد مراسم های معین برای حمایت از طرف ها در تلاش های داوطلبانه آنها جهت تعیین اهداف بی طرفی تخریب زمین (LDN) و نحوه اجرای این استراتژی با حمایت ساز و کار جهانی و شرکای مربوطه از جمله بنیاد LDN ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، در چارچوب این نشست گروه کاری بین دولتی در سیاست و اقدامات موثر در مبارزه با خشکسالی گزارشات خود را در مورد روند اقدامات ارائه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمرقند میزبان نشست سازمان ملل برای مبارزه با بیابان زایی

سمرقند میزبان نشست سازمان ملل برای مبارزه با بیابان زایی