مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-02سياسي

سپاه 650 زوج شیعه و اهل سنت را راهی خانه بخت کرد+عکس


جشن ازدواج 650 زوج شیعه و اهل سنت هرمزگان امشب در شب میلاد با سعادت رسول مهربانی ها به همت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم جشن ازدواج 650 زوج جوان شیعه و سنی امشب در ساحل شهر بندرعباس و با حضور هزاران نفر از مردم این شهر برگزار و به هر کدام از زوج ها، جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اهدا شد.

این مراسم که به همت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی برگزار شد، در شب میلاد با سعادت رسول مهربانی ها جلوه باشکوهی به ساحل بندرعباس بخشیده بود.

سردار مارانی: سپاه در همه صحنه ها کنار مردم است سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی کوتاه در این مراسم با اشاره به تأکید همه بزرگان دین بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه اسلامی، یکی از جلوه های باشکوه وحدت در جامعه را تمسک یافتن به مشی و روش رسول خدا (ص) دانست و خاطرنشان کرد: برنامه جشن امشب، اهدای 650 جهیزیه به 650 زوج شیعه واهل سنت در هرمزگان است تا همگان بدانند که هرمزگان جلوه واقعی وحدت میان مذاهب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 650 زوج شیعه و اهل سنت را راهی خانه بخت کرد+عکس

سپاه 650 زوج شیعه و اهل سنت را راهی خانه بخت کرد+عکس