مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-16بين الملل

نارضایتی هند از پرداخت پول نفت روسیه به یوان چین


ناراحتی دولت هند از دادن اجازه به پالایشگاه های دولتی برای پرداخت پول واردات نفت روسیه با استفاده از یوان چین، باعث متوقف شدن پرداخت ها برای حداقل هفت محموله شده است.

- ناراحتی دولت هند از دادن اجازه به پالایشگاه های دولتی برای پرداخت پول واردات نفت روسیه با استفاده از یوان چین، باعث متوقف شدن پرداخت ها برای حداقل هفت محموله شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت: کشمکش بر سر پرداخت، تحویل نفت روسیه را تاکنون مختل نکرده و شرکت های روسی مانند روس نفت، همچنان به فروش نفت به پالایشگاه های هندی ادامه می دهند که در حال بررسی ارزهای دیگر برای تسویه پول خریدشان هستند.

هند امسال بزرگترین واردکننده نفت روسیه بوده که از طریق دریا، صادر شده است و پالایشگاه های هندی، نفت روسیه را با تخفیف خریداری می کنند.

اما پس از آن که اتحادیه اروپا و آمریکا، سقف قیمت 60 دلار در هر بشکه را برای صادرات نفت روسیه از طریق دریا تعیین کردند، پالایشگاه ها اغلب با مشکل در تسویه پول خرید نفت روسیه روبرو هستند و خریداران برای پرداخت پول محموله هایی که قیمت فروش آنها بالاتر از این سقف قیمت بوده است، مجبور شده اند از ارزهای دیگری مانند درهم امارات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی هند از پرداخت پول نفت روسیه به یوان چین

نارضایتی هند از پرداخت پول نفت روسیه به یوان چین