مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-23سياسي

اقدام جالب امام جمعه و مسئولان بهمیی در اولین روز مهرماه + تصویر


امام جمعه و مسئولان بهمیی در نخستین روز مهرماه در حضور دانش آموزان اقدام جالبی انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی امروز زنگ آغاز  سال تحصیلی  شهرستان بهمیی در دبیرستان سمیه شهرستان بهمیی با حضور مسئولان و شورای تامین و تیم ستادی آموزش و پرورش و سایر مسئولان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمیی در این مراسم با اشاره به رشادت های جوانان و دانش آموزان کم سن در دوران دفاع مقدس و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان را به رعایت شئونات اسلامی و ادامه دادن راه شهدا دعوت کرد و گفت: با حضور شما نوجوانان و جوانان و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در زمینه های مختلف محقق خواهد شد.

علی محمدی به بیان خاطراتی از شهدا برای دانش اموزان پرداخت و گفت : یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس همیشه در دل ما و فرزندان ما جاوید خواهد بود.

سرهنگ مهدی غلام نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمیی هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ، بر توجه هر چه بیشتر به موضوع تعلیم و تربیت فرزندان این دیار تاکید کرد و گفت: تعامل والدین و خانواده ها را با مدرسه برای تحقق فعالیت های عرصه تعلیم و تربیت و وجود محیط یادگیری مناسب از مهمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب امام جمعه و مسئولان بهمیی در اولین روز مهرماه + تصویر

اقدام جالب امام جمعه و مسئولان بهمیی در اولین روز مهرماه + تصویر