مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-07سياسي

فرهنگ شهدا با کتاب و هنر به نسل آینده منتقل شود


فرهنگ شهدا را از طریق هنر و کتاب باید حفظ و به آیندگان منتقل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان اظهار کرد: کنگره شهدا نقطه عطفی است که یاد و خاطره شهیدان را به شکل برجسته و آشکار گرامی بداریم و این گرامیداشت مختص یک زمان نیست چراکه ما مدیون شهدا و مرهون بزرگی و عظمت ایثار آنها هستیم.

وی تاکید کرد: شهدای والامقام ما جان خود را در راه حفظ و مانایی سرزمین ایران، مردم و فرهنگ تعالی بخش قرآن نثار کردند و این وظیفه ماست که برای نکوداشت و بزرگداشت جایگاه شهدا تلاش کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: دشمنان ما به این دلیل به آرمان های شهدا حمله می کنند که فرهنگ قرآنی که شهیدان از آن تاسی جسته اند با ظلم و ستمگری در تضاد است.

وی افزود: باید تلاش کنیم این میراث گرانبها در نسل ما محصور باقی نماند و به نسل های دیگر نیز منتقل شود که یکی از این راه ها انتقال آن از راه هنر و کتاب است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گوشه ای از این فرهنگ است که می خواهد حماسه شهدای ما را منتقل و به آیندگان بیاموزد چگونه از کشور خود محافظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهدا با کتاب و هنر به نسل آینده منتقل شود

فرهنگ شهدا با کتاب و هنر به نسل آینده منتقل شود