مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-14سياسي

پایان نزاع دسته جمعی 10 ساله در دزفول


حسین عبیداوی رییس انجمن صلح و سازش اقوام استان خوزستان امروز در حاشیه آیین صلح و سازش در مسجد الغدیر دزفول اظهار کرد: نزاع دسته جمعی و اختلاف 10 ساله 2 خانواده از طایفه لیوسی در دزفول به صلح و سازش رسید.

- رییس انجمن صلح و سازش اقوام استان خوزستان گفت: نزاع دسته جمعی و اختلاف 10 ساله 2 خانواده از طایفه لیوسی در دزفول به صلح و سازش رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین عبیداوی رییس انجمن صلح و سازش اقوام استان خوزستان امروز در حاشیه آیین صلح و سازش در مسجد الغدیر دزفول اظهار کرد: نزاع دسته جمعی و اختلاف 10 ساله 2 خانواده از طایفه لیوسی در دزفول به صلح و سازش رسید.

  وی افزود: نزاع میان 2 خانواده کله ای و کوچیرمحمدی از طایفه لیوسی در سال 1397 منجر به قتل شد و حکم اعدام قاتل نیز به اجرا درآمد.

  رییس انجمن صلح و سازش اقوام استان خوزستان با بیان اینکه این موضوع اختلاف میان 2 خانواده را افزایش داد، گفت: بزرگان و ریش سفیدان طایفه در این سال ها با وساطت و خیراندیشی اجازه ندادند خسارت های مادی و معنوی این نزاغ و اختلاف افزایش یابد.

  وی تصریح کرد: با تدابیر دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و ورود به موقع و تلاش بی وقفه انجمن صلح و سازش و شورای حل اختلاف شهرستان دزفول و ستاد صبر، برگزاری نشست های متعدد برای پایان به این نزاع آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نزاع دسته جمعی 10 ساله در دزفول

پایان نزاع دسته جمعی 10 ساله در دزفول