مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-02سياسي

راه توسعه کشور سپردن امور به مردم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت بهره گیری از تشکل های مردمی برای پیشبرد امور مربوط به جوانان و بهره برداری از خانه جوان هرمزگان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس دکتر احسان کامرانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت نبی مکرم اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) با اخلاق نیکوی خود و استقامت مثال زدنی توانست دین مبین اسلام را در یکی از جاهلی ترین جوامع آن زمان گسترش دهد و آن را به یک دین جهانی مبدل کند.

وی با بیان اینکه  عالی ترین و بارزترین خصوصیت پیامبر(ص) بعد اخلاقی ایشان بوده است به گونه ای که قرآن در این باره می گوید که تو بر اخلاقی بزرگ و گرانمایه تکیه داری و به همین دلیل همه به دور تو جمع می شوند، تصریح کرد: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای گسترش وحدت و همدلی در بین مسلمانان است.

کامرانی ادامه داد: رهبر ما منادی وحدت و همدلی جهان اسلام است و دشمنان هم با ایجاد تفرقه و نفرت افکنی در صدد ایجاد اختلافات در بین مسلمانان هستند که ضروری است مسلمانان با هوشیاری این توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت سمن ها در برنامه ریزی ها برای نوجوانان و جوانان، افزود: تشکل های مردمی نقش مهمی در به ثمر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه کشور سپردن امور به مردم است

راه توسعه کشور سپردن امور به مردم است