مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-05سياسي

داوری سیاسی استاد فلسفه درباره رییسی


«در حال حاضر 70 میلیون نفر از جمعیت ایران از رییسی داناتر هستند، برای او تاسف می خورم!» ملکیان با بیان این که در اسلام کسی که می داند داناتر از او برای پستی وجود دارد و پست را قبول کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه سازندگی در یادداشتی با بررسی اظهارات مصطفی ملکیان درباره سیدابراهیم رییسی نوشته است: مصطفی ملکیان که طرفدارانش اغلب از او به عنوان استاد ملکیان یاد می کنند، به تازگی گفت وگویی تصویری با پایگاه خبری دیدارنیوز داشته و در آن درباره ابراهیم رییسی، سخنانی عنوان کرده که در شبکه های اجتماعی واکنش های زیاد و متفاوتی برانگیخته است.

  او در این گفت وگو می گوید: در حال حاضر 70 میلیون نفر از جمعیت ایران از رییسی داناتر هستند، برای او تاسف می خورم! ملکیان با بیان این که در اسلام کسی که می داند داناتر از او برای پستی وجود دارد و پست را قبول کند، مورد سرزنش واقع شده، به نقد شدیداللحن رییسی و رأی دهندگان به او می پردازد.

این گفته های ملکیان اگر از طرف کنش گری سیاسی بیان می شد شاید چندان جای تعجب نداشت چراکه اصولاً فعالان سیاسی به گفتن نظرات اغراق شده و کلی عادت دارند اما شنیدن چنین نظراتی از جانب مصطفی ملکیان که به دقت و انصاف در بیان نظرات و عقایدش مشهور است، جای تعجب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری سیاسی استاد فلسفه درباره رییسی

داوری سیاسی استاد فلسفه درباره رییسی