مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-27اجتماعي

احداث 5 هزار فضای آموزشی و پرورشی در دولت مردمی


مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه امروز خیرین در حوزه مدرسه سازی فعال هستند، گفت: در دولت مردمی تا به امروز بیش از 5 هزار فضای آموزشی و پرورشی با منابع دولتی و خیری احداث شده است که در جای خود کار بسیار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فتحی، مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین افتتاحیه آموزشگاه 12 کلاسه مهر عظام گلشهر زنجان، ضمن تبریک ایام اظهار داشت: آموزش و پرورش بیشترین پروژه را در کشور دارد و خدا را شاکریم که در دولت مردمی تا به امروز بیش از 5 هزار فضای آموزشی و پرورشی با منابع دولتی و خیری احداث شده است که در جای خود کار بسیار بزرگی است.

مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امروز خیرین در حوزه مدرسه سازی فعال هستند که نشان از اهمیت علم و دانش است و نهایت تقدیر و تشکر را از این بزرگواران دارم.

در ادامه حمیدرضا اسلامی، مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان بیان داشت: مفتخریم که در آغازین روزهای مهر، در حال افتتاح این آموزشگاه هستیم تا دانش آموزان استان در محیطی آرام و امن و با کیفیت ادامه تحصیل کنند.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: از همه همکاران پرتلاشم در اداره کل نوسازی مدارس استان و همچنین پیمانکاران زحمت کش، که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 5 هزار فضای آموزشی و پرورشی در دولت مردمی

احداث 5 هزار فضای آموزشی و پرورشی در دولت مردمی