مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-14حوادث

درخواست طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین


کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی با فروش ملک/ انتقام از داماد!/ درخواست طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین/ دعوای 2 خواهر راز سرقت از مردان را برملا کرد/ قتل در پی نزاع دسته جمعی خونین/ تسویه طلب یک میلیون تومانی با چاقو/ قصاص درملأ عام برای عامل 2 جنایت!/ محاکمه .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و دوم مهر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی با فروش ملک فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهمی خبر داد که با فروش ملک از 60 شاکی در شهرستان ساری 30 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

بیشتر بخوانید انتقام از داماد! باآن که بیش از یک سال از مرگ دخترم می گذرد، اما هیچ گاه نمی توانم این داغ بزرگ را تحمل کنم و دامادم را ببخشم؛ به همین خاطر هم تصمیم گرفتم تا از مسیر قانونی همه حق و حقوقی را از او بگیرم که دخترم نتوانست در مدت زمان رسیدگی قضایی به پرونده اش از وی بگیرد.

بیشتر بخوانید درخواست طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین دختر جوان پس از آنکه فهمید همسرش هنگام ازدواج، پدر و مادر دوستش را به عنوان والدین اصلی خودش معرفی کرده بوده است، برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین

درخواست طلاق به خاطر پدر و مادر دروغین