مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30اقتصادي

تخصیص 365 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های استان قزوین


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از اختصاص 365 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لیلا غریب از اختصاص 365 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های استان قزوین خبر داد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به منظور خرید ماشین آلات در نظر گرفته شده و تاکنون تعدادی ماشین آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری های استان تأمین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین افزود: طی سال جاری از محل پرداخت این تسهیلات، 10 دهیاری استان صاحب ماشین آلات سنگین از جمله لودر، ایسوزو 8 تن، کامیون کمپرسی، حمل زباله مکانیزه و لودر می شوند.

این مسوول با بیان اینکه در پرداخت این تسهیلات محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تسهیلات براساس پیشنهاد دهیاری ها و دفاع بخشداران از طرح خرید ماشین آلات، به دهیاری ها اختصاص پیدا می کند، سایر طرح های درآمدزا  نیز با حمایت دفتر روستایی از طریق کمیته ملی پیگیری و در صورت تقاضای دهیاری ها، امکان اختصاص مبالغ بالاتر به استان وجود دارد.

غریب یادآور شد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمد برای دهیاری ها است، رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات باعث می شود عملیات عمرانی روستایی در استان به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 365 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های استان قزوین

تخصیص 365 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های استان قزوین