مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-09فرهنگي

دیگر به منظره ای که روبه رویش بنشینم و نقاشی بکشم، نیاز ندارم!


محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه نقاشی های مرتضی اسدی بازدید و با این هنرمند، دیدار و گفت وگو کرد.

- دیگر به منظره ای که روبه رویش بنشینم و نقاشی بکشم، نیاز ندارم! محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه نقاشی های مرتضی اسدی بازدید و با این هنرمند، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجمین دیدار از سلسله دیدارهای مدیرکل هنرهای تجسمی با هنرمندان این عرصه که درگه اهل هنر نام دارد، با حضور محمد خراسانی زاده، امیر عبدالحسینی، دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و شعیب حسینی مقدم، قائم مقام موزه هنرهای معاصر تهران در نمایشگاه نقاشی مرتضی اسدی با عنوان با طبیعت آغاز شده ام رقم خورد.

در این دیدار، سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، ضمن بازدید از نقاشی های مرتضی اسدی، با این هنرمند و نیز شاهین ترکمن، مدیر نگارخانه سهراب، دیدار و گفت وگو کرد.

مرتضی اسدی، هنرمند رشته نقاشی در سخنانی درباره برپایی نمایشگاه با طبیعت آغاز شده ام گفت: آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده، حاصل تجربه های من از سال 1357 تا به امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر به منظره ای که روبه رویش بنشینم و نقاشی بکشم، نیاز ندارم!

دیگر به منظره ای که روبه رویش بنشینم و نقاشی بکشم، نیاز ندارم!