مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-15سياسي

اشتغال 200 پژوهشگر در مرکز صنایع خلاق برای عرضه محصولات نوین توانبخشی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق تخصصی توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق تخصصی توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: در این مرکز توانبخشی حدود 200 نفر محقق، پژوهشگر و اعضای شرکت های خلاق و فناور می توانند به توان یابان خدمات لازم را ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق تخصصی توانبخشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع نوآوری و فناوری تبدیل به فرهنگ شده است، اظهار کرد: همه دانشگاه ها و مراکز علمی علاقه مند هستند ذخایر علمی خود را به زبان فناوری ترجمه کنند تا فناوری در اقتصاد و زندگی مردم نقش ایفا کند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز صنایع خلاق حوزه توانبخشی، ادامه داد: امروز یک مرکز نوآوری به همت علوم پزشکی ایران در حوزه توانبخشی افتتاح می شود.

در این مرکز توانبخشی حدود 200 نفر محقق، پژوهشگر و اعضای شرکت های خلاق و فناور می توانند به توان یابان خدمات لازم را ارائه دهند.

دهقانی فیروزآبادی نزدیکی و همجواری این مرکز نوآوری با دانشگاه علوم پزشکی را موجب افزایش همکاری در حوزه توانبخشی دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 200 پژوهشگر در مرکز صنایع خلاق برای عرضه محصولات نوین توانبخشی

اشتغال 200 پژوهشگر در مرکز صنایع خلاق برای عرضه محصولات نوین توانبخشی