مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-29اقتصادي

بهبود سیستم حمل و نقل عمومی منطقه ویژه ارگ جدید بم از طریق واردات خودرو


معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: با توجه به نیاز به بهبود سیستم حمل ونقل عمومی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، مقرر شد طبق مصوبه اخیری که دولت درباره واردات کشنده ها و خودروهای عمومی داشته و در چارچوب قوانین مناطق آزاد، - ایسنا/کرمان معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: با توجه به نیاز به بهبود سیستم حمل ونقل عمومی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، مقرر شد طبق مصوبه اخیری که دولت درباره واردات کشنده ها و خودروهای عمومی داشته و در چارچوب قوانین مناطق آزاد، ارگ جدید، سیستم حمل و نقل خود را بهبود دهد.

احمد جمالی شامگاه ششم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر خود به شهرستان بم و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید افزود: از نزدیک مسائل و مشکلات این منطقه رصد شد که در همین خصوص از سه شرکت خودروسازی بازدید و با مسئولان ذی ربط جهت حل مشکلات گفت وگو کردیم.

جمالی عمده مشکلات را بحث کمیسیون ارزش افزوده دانست و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شد مسائل در کمیسیون جهت پیگیری مطرح شوند.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: تامین ارز واردات خودرو در اشکال مختلف عمدتا از طریق انتقال ارز خود یا دیگران یا ارز حاصل از صادرات است که توصیه کردم با توجه به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود سیستم حمل و نقل عمومی منطقه ویژه ارگ جدید بم از طریق واردات خودرو

بهبود سیستم حمل و نقل عمومی منطقه ویژه ارگ جدید بم از طریق واردات خودرو