مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:212023-10-12اجتماعي

پایتخت نشینان منتظر باران پاییزی باشند


مازیار غلامی مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی اظهار کرد: با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری ها به تناوب در بعضی ساعات امروز و فردا رگبار باران با احتمال رعدوبرق به ویژه در نواحی شمالی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات و بخش های غربی گاهی وزش باد خیلی شدید با احتمال تندباد لحظه ای، گفت: در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک و در قله ها بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ طی 2 روز مورد انتظار است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران ادامه داد: برای روزهای شنبه و یکشنبه آسمان کمی ابری در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعدازظهر روز دوشنبه در بیشتر نواحی استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

غلامی با بیان اینکه برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می شود، تصریح کرد: از امروز پنجشنبه تا روز شنبه شاهد نفوذ توده هوای سرد خواهیم بود که در نیمه شمالی بین 8 تا 12 و در نیمه جنوبی استان بین 6 تا 10 درجه سلسیوس کاهش دما خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه به تدریح افزایش دما در سطح استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت نشینان منتظر باران پاییزی باشند

پایتخت نشینان منتظر باران پاییزی باشند