مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-10پزشكي

انجام بیش از 97 هزار آزمون برای حفظ کیفیت آب قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: به منظور اطمینان از سلامت و بهداشت آب در شش ماه نخست سال جاری بیش از 97 هزار آزمون میکروبیولوژی، شیمیایی و کلرسنجی بر روی آب قم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری در گفت وگویی خبری با اشاره به لزوم نظارت مستمر بر کیفیت آب شهر گفت: در این راستا به منظور رصد و پایش کیفی تأسیسات آبرسانی، روزانه 72 مورد آزمون میکروبیولوژی و شیمیایی و 454 مورد آزمون کلرسنجی به صورت آزمایشگاهی و تجهیزات آنلاین بر روی آب قم صورت می گیرد.

وی در ادامه از انجام بیش از 97 هزار آزمون میکروبیولوژی، شیمیایی و کلرسنجی در شش ماه نخست سال جاری بر روی شبکه و تأسیسات آبرسانی استان قم خبر داد و تأکید کرد: سلامت و بهداشت آب همواره جزو خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به ضرورت پیشگیری از بروز آلودگی ثانویه در تأسیسات آب خاطرنشان کرد: در همین راستا در شش ماه نخست سال جاری شستشوی 829 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و 6 مخزن ذخیره به حجم 25 هزار و 380 مترمکعب انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 97 هزار آزمون برای حفظ کیفیت آب قم

انجام بیش از 97 هزار آزمون برای حفظ کیفیت آب قم