مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-19سياسي

رونمایی از سامانه نابینایان برای بازدید از موزه های مجموعه تاریخی نیاوران


همزمان با هفته نابینایان، از سامانه بازدید نابینایان از موزه ها در مجموعه نیاوران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این سامانه باحضور علیرضا تابش دبیر ستاد معرفی و آموزش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیژن مقدم مدیر این مجموعه، علی اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران، سعید صادق پور مدیرعامل شرکت دانش بنیان پکتوس، نماینده اداره کل موزه های کشور و جمع دیگری از مسئولین انجمن نابینایان و مسئولین مجموعه نیاوران بهره برداری شد.

    مناسب سازی فضای موزه های مجموعه نیاوران برای معلولان   بیژن مقدم، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در خصوص راه اندازی سامانه نابینایان برای موزه ها و اماکن فرهنگی در مجموعه نیاوران گفت: کاری که امروز انجام شد جزو وظایف مجموعه ما بوده که بتوانیم شرایط را برای افرادی که به نحوی دارای معلولیت هستند فراهم کنیم و فضای فیزیکی را برایشان مناسب سازی کنیم.

    او ادامه داد: درنظر داریم تا پایان سال جاری، شرایط مجموعه را برای افرادی که دارای معلولیت جسمی حرکتی هستند نیز مناسب سازی کنیم.

    او توضیح داد: مدتی قبل اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای با انجمن نابینایان نمودیم و در گام های بعدی آنچه که بر روی کاغذ بود را به صورت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه نابینایان برای بازدید از موزه های مجموعه تاریخی نیاوران

رونمایی از سامانه نابینایان برای بازدید از موزه های مجموعه تاریخی نیاوران