مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-02اقتصادي

آتش نشانی قزوین: 60 درصد ساختمان های بلندمرتبه شهر قزوین پایان کار ندارند


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: 60 درصد ساختمان های بلندمرتبه ای که در سطح شهر قزوین ساخته شده اند، پایان کار ندارند.

- قدیر موسی خانی در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین، در پاسخ به این سوال که آیا قزوین را شهر ایمنی می دانید؛ اظهار کرد: موضوع ایمنی حوزه های مختلفی را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیرطبیعی شامل می شود که همه متولیان امر در این زمینه ها فعالیت دارند.

وجود 500 هکتار بافت فرسوده در جنوب شهر قزوین وی افزود: در جنوب شهر قزوین حدود 500 هکتار بافت فرسوده داریم که مستعد رخداد حوادثی در بحث زلزله، فرونشست، شکستگی لوله های آب و افکن چاه های آب می باشد.

بازار سنتی قزوین به عنوان یک مکان پرخطر شناخته می شود رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: در بحث اتش نشانی هم اماکن پرخطر و پرریسکی داریم که بیشتر خارج از شهر هستند؛ اما در داخل شهر بازار سنتی قزوین به عنوان یک مکان پرخطر شناخته می شود یا انبارهای چوب و مواد قابل اشتعال که در داخل شهر مستقر هستند از اماکن پرخطر محسوب می شوند.

وی عنوان کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث در مکان های پرخطر، بازدید به عمل آمده و دستورالعمل های ایمنی به آنها داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی قزوین: 60 درصد ساختمان های بلندمرتبه شهر قزوین پایان کار ندارند

آتش نشانی قزوین: 60 درصد ساختمان های بلندمرتبه شهر قزوین پایان کار ندارند