مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-17اقتصادي

هدر رفت آب در استان 10 درصد است


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هدر رفت آب در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است و سهم این استان از میزان هدر رفت آب 10 درصد است.

- مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان: هدر رفت آب در استان 10 درصد است ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هدر رفت آب در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است و سهم این استان از میزان هدر رفت آب 10 درصد است.

مصطفی اکرمی روز گذشته در جریان بازدید از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب (مپرا) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی 122 و خدمات غیرحضوری، اظهارکرد: سامانه 122 مرکز ارتباط با سامانه مپرا بوده و همکاران به صورت 24 ساعته در این مرکز مشغول فعالیت هستند و به طور میانگین روزانه 400 تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به وضعیت سدهای استان، گفت: سال های گذشته یک هزار لیتر در ثانیه آب از سد تهم برداشت می شد ولی با توجه به شرایط به نسبت سال های گذشته کاهش 70 درصدی برداشت آب از سد تهم را داشتیم، همچنین در تابستان امسال از این سد فقط 300 لیتر در ثانیه آب برداشت شد؛ ضمن اینکه برای جبران مابقی، بیشتر از چاه های شرق زنجان تامین آب انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت آب در استان 10 درصد است

هدر رفت آب در استان 10 درصد است