مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-13اقتصادي

وزیر صمت از کارخانه ITI شیراز بازدید کرد+فیلم


همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، وزیر صمت و ارتباطات از کارخانه آی تی آی شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید گفت: متاسفانه به دلیل روند غلط خصوصی سازی از سال های قبل کارخانه تعطیل بود که بیش از 2300 نفر از کارگران این مجموعه بیکار شده اند.

وی ادامه داد: با همت رییس جمهور و هیات دولت و حمایت جدی مقامات قضایی مقدمات فعال شدن کامل کارخانه فراهم شده است که مسئله اصلی مالکیت کارخانه است.

علی آبادی با اشاره به اینکه کارخانه iti دچار مسائل متعدد حقوقی بوده است ابراز کرد: با پیگیری های مقرر شد چهار مجموعه از جمله ستاد اجرایی، بانک ملی، شرکت ای تی ام سی و آسیاتک به عنوان مالک کل مجموعه را خریداری و کار را به عهده بگیرند.

وزیر صمت به اجاره بودن برخی خطوط اشاره کرد و گفت: برخی خطوط به صورت اجاره ای است اما ظرفیت کار خیلی بیشتر است ابزارداشت: این مجموعه در یکی از نقاط خوب شهر شیراز مستقر است که در فاز اول تا سقف 600 نفر و تا پایان سال آینده تا 2 هزار نفر ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم دارد که امروز هم در جلسه فعالین اقتصادی و سرمایه گذاری استان فارس، تفاهم نامه بین این چهار مجموعه منعقد می گردد تا با جدیت و قوت کار دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت از کارخانه ITI شیراز بازدید کرد+فیلم

وزیر صمت از کارخانه ITI شیراز بازدید کرد+فیلم