مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 18:102023-09-29بين الملل

حمله تعدادی از ارامنه لبنان به سفارت آذربایجان


صدها نفر از لبنانی های ارمنی تبار در مخالفت با سیاست های باکو در منطقه قره باغ به سفارت جمهوری آذربایجان در بیروت حمله کردند و با نیروهای امنیتی لبنان درگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس،  تعدادی لبنانی ارمنی تبار مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در بیروت تظاهرات برپا کردند.

منابع محلی لبنان، امروز (جمعه) خبر دادند تظاهرات کنندگان با کوکتل مولوتوف، ترقه، سنگ و چوب به سفارت جمهوری آذربایجان در بیروت حمله کرده اند.

نیروهای امنیتی لبنان برای جلوگیری از این حمله و برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان، از گاز های اشک آور و ماشین های آب پاش استفاده کردند.

تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن ها عبارت هایی در انتقاد از سیاست های جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ نوشته شده بود.

خبرنگار خبرگزاری آناتولی در لبنان خبر داد این تظاهرات که به مدت 2 ساعت به طول انجامیده و منجر به جراحت شماری از نیروهای امنیتی لبنانی شده است.

طبق این گزارش، استفاده تظاهرات کنندگان از ترقه در مجاورت سفارت جمهوری آذربایجان باعث آتش سوزی در محل شده است.

ارتش جمهوری آذربایجان در تاریخ بیست و هفتم ماه سپتامبر سال 2020 عملیاتی را برای آزادسازی منطقه قره باغ آغاز کرد که بعد از یک درگیری شدید 44روزه، باکو و ایروان با میانجیگری روسیه به یک توافق صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تعدادی از ارامنه لبنان به سفارت آذربایجان

حمله تعدادی از ارامنه لبنان به سفارت آذربایجان