مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-26اقتصادي

2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال 97 تاکنون 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان پرداخت شده است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال 97 تاکنون 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان پرداخت شده است، گفت: به دنبال این هستیم تا امسال بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت کنیم.

سیدمجتبی موسوی، امروز سه شنبه، چهارم مهر در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار کرد: در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بنیادهای مختلفی فعالیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: این ستاد حدود سه هزار میلیارد تومان تاکنون در خراسان جنوبی خدمات ارائه کرده است و در بحث تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال از سال 97 تاکنون 2 هزار میلیارد تومان در استان پرداخت کرده ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا امسال بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت کنیم و این تسهیلات توسط 30 تسهیل گر و مجری در هر شهرستان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

2 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد