مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-19سياسي

شرکت 959 مددجوی امداد خراسان جنوبی در جشنواره «باران وحی»


معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری باران وحی ویژه مددجویان این نهاد در طول تابستان با شرکت 959 نفر در این جشنواره خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ارتقاء نشاط معنوی و ایجاد انگیزه،  رقابت و اعتماد به نفس، جشنواره فرهنگی هنری باران وحی در 15 رشته برگزار شد.

وی  هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و توانمندسازی استعداد های قرآنی و فرهنگی مددجویان زیرپوشش و ارتقای دانش قرآنی و هنری آن ها عنوان کرد و افزود: 959 نفر از مددجویان در این جشنواره در سه مقطع زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال به تفکیک خواهران و برادران شرکت کردند که نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری معرفی می شوند.

به گفته وی این دوره از مسابقات در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم، اذان، مداحی، دعاخوانی، فهم قرآن، دعاخوانی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، نقاشی، خوشنویسی، قصه گویی و.

برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد:و تعمیق باور های دینی و بصیرت افزایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، شناسایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 959 مددجوی امداد خراسان جنوبی در جشنواره «باران وحی»

شرکت 959 مددجوی امداد خراسان جنوبی در جشنواره «باران وحی»