مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-21اقتصادي

نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل + امکانات و نحوه خرید


نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل یک راهکار جامع برای مدیریت و ثبت سوابق مشتری، مدیریت کانترها و توزیع هوشمند تماس های ورودی به کانترها است.

- نرم افزار پیوندتل تا امروز به ده ها آژانس برای مدیریت کانترهای فروش، افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پیوندتل، نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل یک راهکار جامع برای مدیریت و ثبت سوابق مشتری، مدیریت کانترها و توزیع هوشمند تماس های ورودی به کانترها است.

نرم افزار پیوندتل تا امروز به ده ها آژانس برای مدیریت کانترهای فروش، افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش کمک کرده است.

این نرم افزار یک سرویس مدیریت کانتر و تماس مبتنی بر تکولوژی VoIP است که امکان مدیریت هوشمند بیش از 10000 تماس روزانه، ارائه گزارشات تحلیلی، ارزیابی عملکرد پرسنل، مسافران و بررسی رضایتمندی مشتریان را دارد.

امکانات نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل نرم فزار مدیریت آژانس هواپیمایی پیوندتل دارای پنل منشی برای توزیع دستی تماس های ورودی، پنل تحت وب اختصاصی کانتر، داشبورد مدیریتی برای بررسی وضعیت تماس کانترها و تماس گیر خودکار برای اعلام آفرهای ویژه است.

در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل + امکانات و نحوه خرید

نرم افزار آژانس هواپیمایی پیوندتل + امکانات و نحوه خرید