مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-05سياسي

سخنگوی دولت: ورود دشمن به فضای مجازی پس از شکست در فضای حقیقی بود


سخنگوی دولت به وجود شبکه های مالی دشمن اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن فلج کردن اقتصاد کشور و محرومیت در علم و دانش بود که این پروژه ها با شکست مواجه شد و در نتیجه از فضای حقیقی پا پس کشید و آن را وارد فضای مجاز کرد.

-   سخنگوی دولت در جمع مردم ولایتمدار خمینی شهر اظهار داشت : دشمنان در تمام زمینه ها و طرح ها در فضای واقعی شکست خوردند و به دنبال آن بستری جدید جهت فرافکنی در دنیای مجازی یافتند  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس اصفهان علی جهرمی، سخنگوی دولت در مسجد الزهراء منظریه درجمع مردم ولایتمدار شهرستان خمینی شهر در تشریح مسائل روز کشور اظهار داشت: از نگاه دشمن امروز ایران در سطح جهانی به مرتبه ای رسیده که ارزش های اسلامی هر روز پررنگ تر می شود، لذا در طول چهل و اندی سال که از عمر انقلاب می گذرد، از هر ترفندی جهت کمرنگ کردن ارزش های اسلامی استفاده کرده است.

  وی با بیان این مطلب که دشمن در فضای حقیقی شکست خورده افزود:  فضای مجازی یکی از ابزارهای د شمن جهت ضعیف نشان دادن ایران است و دشمنان ایران هزینه های گزافی در این راه پرداخت کرده اند.

  جهرمی با گریز به روش شاهان قبل و تسلط بیگانگان بر کار آنها ادامه داد: در برهه ای که استعمارگران منابع ملی را به یغما می بردند، امام خمینی(ره) خط بطلانی بر تمام اهداف شوم آنها کشید و اجازه نداد ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: ورود دشمن به فضای مجازی پس از شکست در فضای حقیقی بود

سخنگوی دولت: ورود دشمن به فضای مجازی پس از شکست در فضای حقیقی بود