مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-01سياسي

جوکار: طبق قانون به مواد طرح شفافیت مجمع می تواند ورود کند نه هیئت عالی نظارت


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با نظر مجلس درباره موضوع مورد اختلاف شورای نگهبان و مجلس در طرح شفافیت، - رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با نظر مجلس درباره موضوع مورد اختلاف شورای نگهبان و مجلس در طرح شفافیت، گفت: مجمع تشخیص باید پس از رای گیری درباره مصوبه مجلس، طی فرآیندی نظر خود را به مجلس اعلام می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صالح جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه نوبت صبح روز یکشنبه 9 مهر 1402 صحن مجلس در نشستی خبری با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس اظهار کرد: همزمان با طرح موضوع شفافیت در مجلس، سامانه بارگذاری آرای نمایندگان طراحی شد و نزدیک به 200 نفر از نمایندگان مجلس به این سامانه پیوستند.

این سامانه امروز قابل دسترس است و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه در جریان آرای نمایندگان خود در مجلس به طرح ها و لوایح قرار بگیرند.

وی در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت طرح شفافیت قوای سه گانه پرداخت و گفت: پس از ارسال مصوبه مجلس به شورای نگهبان قانون اساسی، طی چهار نوبت رفت و برگشت، اصلاحات لازم درباره ایرادات شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: طبق قانون به مواد طرح شفافیت مجمع می تواند ورود کند نه هیئت عالی نظارت

جوکار: طبق قانون به مواد طرح شفافیت مجمع می تواند ورود کند نه هیئت عالی نظارت