مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-09سياسي

ارسال 38 دوربین نظارتی برای رصد و پایش عرصه های منابع طبیعی به استان ها


معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد:هیچ استعلامی از سوی شخص حقیقی و حقوقی خارج از سامانه پیگیری نمی شود.

- معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاکید کرد:هیچ استعلامی از سوی شخص حقیقی و حقوقی خارج از سامانه پیگیری نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین میررجبی امروز در جلسه هفتگی با معاونین حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی سراسر کشور که با هدف پیگیری نحوه بارگذاری اطلاعات در سامانه های منابع طبیعی برگزار می شود، افزود: این جلسه هفتگی در راستای تحقق شعار سال در حوزه نظارت و سامانه برگزار می شود و با راه اندازی سامانه ها اتفاق خوبی رقم خواهد خورد و می توان با احصای دقیق اطلاعات و آمار شاهد مدیریت فناورانه و هوشمند در منابع طبیعی باشیم.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی همچنین یاد آور شد: منابع طبیعی در موضوع دیسپاچینگ و بی سیم دیجیتال در میان دیگر سازمان های ملی پیشرو است.

وی گفت: 38 دوربین نظارتی جهت رصد و پایش عرصه های منابع طبیعی به استان ها ارسال شده و برای نصب دکل و راه اندازی هر یک از دوربین ها حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که برای تامین آن با سازمان برنامه و بودجه در حال رایزنی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 38 دوربین نظارتی برای رصد و پایش عرصه های منابع طبیعی به استان ها

ارسال 38 دوربین نظارتی برای رصد و پایش عرصه های منابع طبیعی به استان ها