مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-17اقتصادي

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن


مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید برنگاه ویژه کمیته امداد استان اصفهان به زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن گفت: در شش ماهه نخست امسال، هزار و 300 واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی تکمیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در حال حاضر 21 هزار و 312 خانوار تحت حمایت کمیته امداد، فاقد مسکن هستند و از این تعداد 13 هزار و 253 خانوار به سرپرستی زنان می باشند.

  زارع با بیان اینکه اجرای طرح های تامین مسکن مددجویان، مساعدت بیشتر خیران را می طلبد، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که افراد تحت پوشش کمیته امداد حتی قادر به پرداخت و تامین کمترین حق سهم و اقساط ماهیانه برای ساخت مسکن مشارکتی نیستند.

   وی با اشاره به اینکه تامین زمین در مناطق شهری مهمترین چالش ساخت مسکن مددجویان است، افزود: از زمان تفاهم نامه منعقد شده با وزارت راه و شهرسازی، تامین زمین رایگان برای ساخت مسکن مددجویان در قالب طرح جهش تولید مسکن فراهم شده و در شش ماهه نخست امسال 317 سرپرست خانوار فاقد مسکن در این طرح قرار گرفته اند.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان همچنین به آمار زنان سرپرست خانوار روستایی فاقد مسکن اشاره داشت و بیان کرد: طبق تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن