مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-09سياسي

اقدام ماندگار بانوی باشتی در زمینه وقف


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک قطعه زمین همزمان با هفته وقف در شهرستان باشت توسط سرکار خانم شهربانو امیان پور وقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت یک قطعه زمین همزمان با هفته وقف در شهرستان باشت توسط سرکار خانم شهربانو امیان پور وقف شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیت موقوفه سرکار خانم شهربانو امیان پور به این شرح است که بعد از بهره برداری آشپرخانه جهت آشپزی نذورات مردمی، مراسمات فرهنگی ، مذهبی و قرآنی با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت به صورت مجانی انجام پذیرد و درآمد حاصل از مغازه های تجاری جهت امور خیریه در شهرستان باشت انجام پذیرد.

آپارتمان مسکونی واحد سمت راست ، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت به عنوان متولی هر سال به یک زوج جوان تازه عروس و داماد فاقد مسکن با پرداخت 30% قیمت کارشناس رسمی دادگستری یا خبره محلی به عنوان اجاره بها اجاره داده شود و درآمد حاصل از آن جهت کمک به امور خیریه در شهرستان باشت اجرای نیت شود.

وی بیان کرد: آپارتمان مسکونی واحد سمت چپ توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت به عنوان متولی با رعایت ضوابط و مقررات اوقافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ماندگار بانوی باشتی در زمینه وقف

اقدام ماندگار بانوی باشتی در زمینه وقف