مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-27اقتصادي

ضرورت احداث پایگاه اورژانس در محور نهاوند ـ بروجرد


رییس مرکز پیش بیمارستانی شهرستان نهاوند از ضرورت احداث پایگاه جدید اورژانس پیش بیمارستانی در محور نهاوند به بروجرد خبر داد.

- حمید رضا سیف امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر 22 روستای بخش مرکزی در حوزه پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی گاماسیاب قرار گرفته و حجم وسیعی از خدمات اورژانس در محورهای نهاوند به نورآباد و نهاوند به بروجرد انجام می شود ضرورت احداث یک پایگاه جدید اورژانس حد فاصل شهرهای نهاوند، ملایر و بروجرد بیش از گذشته وجود دارد.

  وی محور ارتباطی نهاوند به بروجرد را یکی از حادثه خیزترین محورهای شهرستان دانست که سالانه ده ها سانحه تصادف در آن رخ می دهد و در ادامه گفت: با توجه به اینکه بخشی از جاده نهاوند به بروجرد در حوزه های راهداری سه شهرستان نهاوند، ملایر و بروجرد قرار گرفته راه اندازی پایگاه در این منطقه مغفول مانده و همین مساله امدادرسانی جاده ای را با مشکل مواجه کرده است.

رییس مرکز پیش بیمارستانی شهرستان نهاوند افزود: با پیگیری های صورت گرفته یکی از مراکز خدماتی رفاهی واقع در این محور ارتباطی برای استقرار پایگاه اورژانس جاده ای اعلام آمادگی کرده که انتظار می رود برای راه اندازی آن تجهیزات مورد نیاز و آمبولانس لازم در اختیار شهرستان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث پایگاه اورژانس در محور نهاوند ـ بروجرد

ضرورت احداث پایگاه اورژانس در محور نهاوند ـ بروجرد