مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-09سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور


یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 17 مهر 1402 صحن مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی احمد نادری عضو هیئت رییسه مجلس به شرح زیر قرائت شد: - تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر اقتصاد: ضرورت افتتاح شعب بانکی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 36 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به گرانی میوه، گوشت قرمز، مرغ و لبنیات با وجود فراوانی در بازار.

همچنین تذکر به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تأمین امنیت شغلی رانندگان تاکسی های اینترنتی در مواجهه با بی حجابی مسافران.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم استفاده از ظرفیت تولیدات داخلی در حوزه قطعات مورد استفاده در صنایع ریلی و جلوگیری از واردات بی رویه قطعات دارای تولیدات داخل.

همچنین تذکر به همراه 55 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اصلاح نرخ تضمینی خرید گندم  و تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزانی که  محصولات خود را تحویل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور