مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-08سياسي

پرهیز از موازی کاری در ترویج فرهنگ محله اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در زمینه ترویج فرهنگ محله اسلامی با هم افزایی میان بخش های مختلف، از اقدامات پراکنده و جزیره ای یا اجرای برنامه های مشابه توسط دستگاه های مختلف باید جلوگیری شود.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در زمینه ترویج فرهنگ محله اسلامی با هم افزایی میان بخش های مختلف، از اقدامات پراکنده و جزیره ای یا اجرای برنامه های مشابه توسط دستگاه های مختلف باید جلوگیری شود.

آیت الله محمدرضا ناصری در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد در سال جاری با تاکید بر معرفی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت فضاهای فرهنگی جامعه، اظهار کرد: هنوز در زمینه استفاده از فضاهایی مانند مدرسه و مسجد اقدامات موثر و فراگیری در حوزه رسانه ای صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر افزایش ارتباط رو در روی فعالان حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی با جوانان و خانواده ها، یادآور شد: در مقابل اقدامات دشمن که به دنبال تقویت و ترویج سبک زندگی غربی است، ما نیز در مقابل از ظرفیت پایگاه هایی مانند مسجد و مدرسه برای تبلیغ اسلام، گشایش کار مردم و فرهنگ سازی باید بیشتر استفاده کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات و بسیج هم اکنون در زمینه ترویج فرهنگ محله اسلامی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از موازی کاری در ترویج فرهنگ محله اسلامی

پرهیز از موازی کاری در ترویج فرهنگ محله اسلامی