مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-07بين الملل

چرا بسیاری از جنایتکاران و چهره های منفور نامزد و برنده جایزه نوبل بوده اند؟


جایزه صلح نوبل طی سال های اخیر به وسیله ای تبلیغاتی علیه کشورهای مستقل تبدیل شده و طی سالهای گذشته در فهرست برندگان و نامزدهای دریافت این جایزه اسامی برخی از جنایتکاران به چشم می خورد! - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جایزه نوبل یکی از جوایزی است که  بنا بود براساس وصیت به وصیت کارخانه دار و شیمی دان سوئدی، آلفرد نوبل که بیشتر او را به دلیل ابداع دینامیت می شناسند، به طور سالانه به دانشمندانی که بیشترین خدمت را به مردم در رشته های فیزیک، شیمی، فیزیولوژی و پزشکی، ادبیات، اقتصاد و صلح کرده اند، اهدا شود.

در سال 1901 میلادی، نخستین جوایز بنیاد نوبل داده شدند.

کمیته نروژی نوبل قرار بود هر ساله جایزه صلح را به شخصی اهدا کند که بیشترین یا بهترین کار را برای دوستی بین ملت ها، لغو یا کاهش رویارویی های نظامی یا تشکیل و ترغیب همایش های صلح انجام داده باشد.

اما با نگاهی به رفتارها و عملکرد برخی از نامزدها و دریافت کنندگان جایزه صلح نوبل می بینیم برعکس آنچه قرار بوده رخ داده و این جایزه طی سال های اخیر به وسیله ای تبلیغاتی علیه کشورهای مستقل تبدیل شده و طی سالهای گذشته در فهرست برندگان و نامزدهای دریافت این جایزه اسامی برخی از جنایتکاران به چشم می خورد! عجیب ترین نامزدها و دریافت کنندگان جایزه صلح نوبل آدولف هیتلر شروع کننده ویرانگرترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بسیاری از جنایتکاران و چهره های منفور نامزد و برنده جایزه نوبل بوده اند؟

چرا بسیاری از جنایتکاران و چهره های منفور نامزد و برنده جایزه نوبل بوده اند؟