مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-01سياسي

خیابان شهرداری، هشتادمین روز پاک را تجربه کرد


خیابان شهرداری حد فاصل میدان قدس تا تجریش با نظارت، کنترل مستمر و هماهنگی های انجام شده به مدت 80 روز است که محوری پاک بدون حضور بساط گستران را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: میدان تجریش و خیابان شهرداری ازجمله نقاط جذاب برای بساط گستری بود و طی چهار یا پنج سال گذشته این معبر به طور کامل در تصرف و قرق بساط گستران قرار داشت که با اجرای طرح ساماندهی با هدف نظم بخشی به این محور و فراهم نمودن فضای مناسب در ضلع جنوب میدان تجریش، دستفروشان واقعی شناسایی و در این موقعیت مستقر شدند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 100 نفر از بساط گستران واقعی در این مکان حضور دارند و به عرضه محصولات و کالاهای خود به شهروندان می پردازند که معمولا برخی از آنها به فروش فصلی مشغول هستند و با تغییر فصل از محل می روند و امکان حضور برای سایر دستفروشان فراهم می شود.

صباغ علت عدم حضور مجدد بساط گستران در این محور را همکاری، تعامل، کنترل و اجرای قانون توسط همه ارگان ها و نهادهای ذیربط دانست و گفت: برای تحقق این امر نهادهایی چون دادستانی، شرکت ساماندهی، شهربان، حریم بان، کلانتری، کسبه تجریش و .

که جای تقدیر و تشکر دارد در کنار شهرداری تلاش کردند تا این محور پاکسازی و کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان شهرداری، هشتادمین روز پاک را تجربه کرد

خیابان شهرداری، هشتادمین روز پاک را تجربه کرد