مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-26بين الملل

جوانان هندی برای تحصیل در دانشگاه در راه تبریز


در کشورهای ترکیه، عراق و روسیه رایزنان علمی و فرهنگی فعالی داریم که وارد مذاکره شدیم، همچنین سفیر هند هم علاقمندی به حضور دانشجویان کشورشان در دانشگاه تبریز دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز امروز در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری 2023  بستری مناسب برای تامین مسیر رشد و نوآوری خواهد بود تا ایده های جدید و زایش فکر و برنامه های نو ایجاد شود.

وی افزود: در حالت کلی برنامه ریزی و برگزاری در مسیر جذب علمای رشته های مختلف انجام می شود تا همایش علمی بخصوص با حضور شرکت های دانش بنیان ها غنای علمی فراهم کند.

نصراله زاده گفت: در کشورهای ترکیه، عراق و روسیه رایزنان علمی و فرهنگی فعالی داریم که وارد مذاکره شدیم، همچنین سفیر هند هم علاقمندی به حضور دانشجویان کشورشان در دانشگاه تبریز دارند، که نشان از پتانسیل های بالای منطقه در جذب سفیران علمی کشورهای منطقه دارد.

  ظرفیت رایزنان علمی نقطه قوت همایش بین المللی فرصت سرمایه گذاری تبریز است شهردار تبریز نیز در این دیدار گفت: پتانسیل رایزن های علمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری 2023 گام مهمی در جذب سرمایه گذار و معرفی توانمندی های علمی، اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان هندی برای تحصیل در دانشگاه در راه تبریز

جوانان هندی برای تحصیل در دانشگاه در راه تبریز