مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-18بين الملل

مذاکرات جدید مقام های ایران و عربستان


عزت الله ضرغامی و وزیر گردشگری عربستان ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه، درباره گسترش همکاری های گردشگری و رفت وآمد بیشتر گردشگران بین دو کشور مذاکره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عزت الله ضرغامی - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - در دیدار با احمد الخطیب ـ وزیر گردشگری عربستان ـ که چهارشنبه 26 مهرماه در حاشیه برگزاری بیست وپنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در ازبکستان ، انجام شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: لازم می دانم در ابتدای صحبت هایم ناراحتی عمیق خود و جهان اسلام را به خاطر حملات وحشیانه این رژیم اعلام کنم.

نسل کشی ای که آغاز شده بویژه حملات وحشیانه به بیمارستان در غزه در تاریخ کم سابقه است و ایران و عربستان وظیفه مهم و رسالت تاریخی مشترکی برای روشنگری درباره رفتار رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین دارند.

ضرغامی درباره پیشنهاد امضای تفاهم نامه گردشگری که از سوی وزیر گردشگری عربستان مطرح شد، اظهار کرد: در این زمینه تفاهم نامه مشترکی (بین ایران و عربستان) تا امروز وجود نداشته و پیشنهاد بسیار خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات جدید مقام های ایران و عربستان

مذاکرات جدید مقام های ایران و عربستان