مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-18بين الملل

خراسان جنوبی ها برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسراییل خودش به میدان آمدند


امروز خراسان جنوبی ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به میدان قدس و اصلی شهرها این استان آمدند و انزجار خویش را از رژیم کودک کش اسراییل و حمایت فلسطینی ها اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،امروز خراسان جنوبی ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به میدان های قدس و اصلی شهرها این استان آمدند و انزجار خویش را از رژیم کودک کش اسراییل و حمایت فلسطینی ها اعلام کردند.

مردم مرکز خراسان جنوبی ساعت 12 با حضور در میدان قدس بیرجند جنایات رژیم کودک کش اشغالگر قدس را با سر دادن شعارهایی چون مرکز براسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک کش و.

را محکوم کردند.

تجمع طلاب و روحانیون همچنین صبح امروز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خراسان جنوبی نیز در حرکتی خودجوش این جنایات را محکوم کردند و حمایت خویش را فلسطینان اعلام داشتند.

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) طبس نیز صبح امروز در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل در حمله دیشب بیمارستان معمدانی غزه برگزار شد.

تجمع دانشگاهیان همچنین تجمع بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی غزه و قتل عام مردم بی گناه  امروز بعد از نماز ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ها برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسراییل خودش به میدان آمدند

خراسان جنوبی ها برای اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسراییل خودش به میدان آمدند