مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-09اقتصادي

پیشرفت 61 درصدی طرح فاضلاب اهواز /ترمیم همه نوارهای حفاری تا پایان آبان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ترمیم همه نوارهای حفاری شده کلانشهر اهواز تا پایان آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ترمیم همه نوارهای حفاری شده کلانشهر اهواز تا پایان آبان ماه خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ترمیم نوارهای حفاری شرکت آبفا در کلانشهر اهواز، اظهار کرد: از صبر و شکیبایی مردم اهواز که در اجرای شبکه فاضلاب و حفاری خیابان ها نهایت همکاری را با مجموعه آبفا دارند، تشکر می کنیم و امیدواریم با اجرای طرح های اساسی و حل مشکلات، این همکاری مردم را جبران کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترمیم نوارهای حفاری در اهواز، افزود: از 136 کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز، 124 کیلومتر نوار حفاری به طور کامل ترمیم شده است و مشکلی برای تردد در آن مناطق وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه بحث آسفالت نوارهای حفاری شده به صورت جدی دنبال می شود، گفت: با توجه به حفاری های انجام شده حدود 14 کیلومتر نوار حفاری در 33 خیابان در سطح کلانشهر اهواز باقی مانده که نیازمند آسفالت است.

کرمی نژاد ادامه داد: از این 14 کیلومتر، حدود 11 کیلومتر مربوط به شهر اهواز و 3 کیلومتر در شهرستان کارون قرار دارد که تلاش خواهیم کرد نسبت به آسفالت این معابر در زمان برنامه ریزی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 61 درصدی طرح فاضلاب اهواز /ترمیم همه نوارهای حفاری تا پایان آبان

پیشرفت 61 درصدی طرح فاضلاب اهواز /ترمیم همه نوارهای حفاری تا پایان آبان